Saturday, January 01, 2005

2005

een geweldig nieuw jaar gewenst! happy 2005!
wat een lekkere start van het nieuwe jaar, we zijn naar een hoog punt gereden op het eiland, de vuurtoren, en hadden om middernacht een uitzicht over het hele eiland. Er werd enorm veel vuurwerk afgstoken, ondanks een beetje regen, spectacular (zie foto's). Rond enen kwamen we de Bingo binnen, een nieuwe gezellige Nederlandse kroeg in Noord, waar een disco glitter feestje werd gehouden. ik denk dat er een kleine 100 man bij elkaar kwam, erug gezelug! hik.
Nu heeft de Plaza van 4 tot 6 een open bar om het nieuwe jaar goed in te luiden, jippie. Dorien, Hans en ik gaan er naar toe en Laurenz staat dan alweer achter de bar om de honderden mensen van gratis drank te voorzien. Je ziet het nooit zo druk in de Plaza om 4 uur 's middags behalve op 1 januari. Sportschool plannen hebben we allebei, Laurenz is al 2 maanden fanatiek lid bij de fitness en word al een beetje soepeler, ikzelf ga dan wel de tae bo lessen volgen, hoewel ik nog niet 100% overtuigd ben van het feit dat ik daar tijd voor ga vrij maken voor/ na mijn werk. Drukke stress baan, veel overuren, soms is het zo lekker om eindelijk naar huis te kunnen, moet ik nog naar die fitness club ook, maar ja; de maand janauri gaat vandaag betaald worden voor ons allebei, dus ik hang d'r in. gaap gaap. let's see of het wat word, haha.
het strand lokt, de vele feestjes, borrels en zoenpartijen, ik ga er vandoor. happy happy x x x

No comments:

Please follow me on Social Media