Friday, March 04, 2005

zonder werk

zo; na maanden van onder druk werken en onderwaardering, ben ik vandaag bij Bucuti Resort weggegaan. ik heb 6 maanden als supervisor van de front office gewerkt en 1 maand als plaatsvervangend front office manager, ik heb het wel gezien met dat leidinggeven. Na een discussie vanmorgen met de resort manager, heb ik besloten het niet langer te pikken; om afgekafferd te worden, zonder aanleiding. Er zijn nog zoveel leuke andere banen, waarin mijn inzet wel gewaardeerd gaat worden. Koos werkeloos. Lekker puh. Laurenz en Dorien zijn allebei erg blij dat ik na maanden tobben, eindelijk de knoop heb doorgehakt. Af en toe was ik er zo ziek van, maar ik wilde maar niet opgeven, de baan had ook zijn leuke kanten.

Nu ik vrij ben ga ik zaterdag avond naar een live concert en zondag naar het strand en Cocoa beachbar. It's nice to be free!

Maandag zal ik dan beginnen met een andere baan zoeken. Mexico komt steeds sneller dichterbij op deze manier, haha. Voor wie de laatste roddels nog niet heeft gehoord; Laurenz en ik hebben interresse getoond in een verhuizing naar Merida, Mexico. Ongeveer 5 uur ten westen van Cancun. We houden jullie op de hoogte. We zullen binnen 2 weken de knoop gaan doorhakken...............liefs x x x

No comments:

Please follow me on Social Media