Sunday, May 29, 2005

terug op ARUBA

het was een geweldige vakantie in Nederland, we kunnen er weer even tegenaan. Heerlijke dagen beleefd met de familie, heel speciaal, warm, veel liefde en gezelligheid.
Bedankt allemaal voor alles, ik zit te zweten achter de laptop, even weer wennen aan de hoge vochtigheid, net gedouched een half uur geleden, kan zometeen weer.
Gisteren een concert van Wyclef Jean bijgewoont, wat een energie en power heeft die man; 1 van de beste entertainers in de wereld. Vanavond naar Lauren Hill en Boyz to men. Maandag begin ik weer met werken (ik heb trouwens een goede terug vlucht gehad, geen jetlag). Laurenz zijn plannen voor een eigen bar/ restaurant beginnen serieuse vormen aan te nemen, ze hebben mondeling alles al akkoord, nu nog via de notaris alles tekenen en dan volgend jaar juni ongeveer kan het cafe geopend worden (300m2 plus buiten terras), grote investering die binnen enkele jaren af te lossen moet zijn, spannend allemaal. Hij heeft goede ideen en ik weet zeker dat het gaat slagen. (ik zit er ook 50% van zijn aandeel in, dus ik bekijk alles heel kritisch maar er is geen negatief punt te ontdekken tot nu toe, haha). Ik denk dat ik probeer een beetje personeels zaken en papierwerk bij te houden voor het cafe, als een bijbaantje naast mijn hotel baan. Alsof ik het al niet druk genoeg heb.........ik houd jullie op de hoogte.
Holland rocks!!
love en kusjes xxx

No comments:

Please follow me on Social Media