Sunday, June 12, 2005

regen regen regen

lekker hoor, een dagje regen tussendoor. 2 dagen geleden ben ik nog enorm verbrand (nieuwe bikini van de H&M, dus nieuwe stukjes huid in de zon) op het Palm eiland, en nu loop ik in de regen en koelt het heerlijk af.
Laurenz doet een zonnedansje want hij is morgen vrij en wil graag zonnen................let's see.

mama en ik hadden iets speciaals te vieren gisteren (daar kom ik later nog op terug) en zijn samen naar Chaos cafe geweest voor een drankje, veel bekenden, een leuke live band. Laurenz kwam er ook binnenstrompelen nadat hij de boxwedstrijd had gekeken bij Hooters (oftewel" platters. quote; "die wijven hebben helemaal geen tieten en zijn allemaal lelijk". het is maar dat je t weet).
haha.
Mike Tyson verloor en heeft direct aangekondigt dat dit dan ook zijn laatste gevecht was van zijn carriere. Een historisch moment dus.

Simone en Lucas komen 5 juli naar Aruba toe, geweldig!!!!!!!!! me happy!

No comments:

Please follow me on Social Media