Saturday, June 25, 2005

uit eten

we hebben een heerlijk restaurant ontdekt; Blossoms. Het is een Japans restaurant waarbij ze aan je tafel koken; vis, vlees, groenten, alles wat je maar wilt. Er staat dan een japanse kok met een hoge muts op te bakken en te goochelen, erg leuk. We waren daar met Dorien, Hans, Laurenz en ik, om Dorien's verjaardag te vieren. Het werd een heerlijke avond met als afsluiting een uurtje (of 2) borrelen bij de Soprano's, de pianobar. Daar kun je heerlijk meezingen met de pianist die gouwe ouwe liedjes zingt van de Beatles, Bee Gees, enzo.

8-14 juli zijn Simone en Andy en Lucas op Aruba (jippie), 9 en 10 juli ben ik een weekend vrij.
Rond 15 juli gaan Laurenz en ik verhuizen. Heerlijk.
Voor mijn verjaardag heb ik een heel mooi cadeau gekregen van Laurenz, een andere auto. Een Opel Corsa uit 1999. Een pittige auto met stuurbekrachtiging, airco en cd-wisselaar. Echt geweldig! Ik stond te werken bij het Renaissance en hij kwam binnen en gaf me een auto sleutel, haha. Goed he?

kus aan allemaal x x x

No comments:

Please follow me on Social Media