Tuesday, July 04, 2006

weer een jaartje ouder

Weer een jaartje ouder, lekker gevierd tijdens een dineetje bij Le Dome Restaurant, 1 van de beste op het eiland, samen met Laurenz & mama en Hans. Erg verwend met veel cadeautjes (webcam, prive salsadansles met Laurenz, peren creme,parfum, shampoo, bodysplash, etc. van Victoria's Secret).

Mijn beide zusjes zijn volgende week in Londen, jammer dat ik er niet bij kan zijn. Maar ik zie Simone in augustus eindelijk weer en Iris in december. Simone en de kids komen 15 augustus naar Aruba (Andy komt een weekje later aan) & papa en Ina en de kids komen op 21 augustus aan, dus we zullen een gezellige familie reunie hebben met z'n allen. Heerlijk, ik kan niet wachten.

Zodra ik meer filmpjes heb zal ik ze downloaden. kus

No comments:

Please follow me on Social Media